2.1 C
Belgrade
03. 12. 2020.

SSP: Djilas dobio Pink na sudu, naloženo da se u ‘Nacionalnom dnevniku’ pročita presuda

Viši sud u Beogradu doneo je presudu da TV Pink plati odštetu od 100.000 dinara predsedniku Stranke slobode i pravde (SSP) Draganu Djilasu zbog neistina koje je o njemu izneo vlasnih te televizije Željko Mitrović, saopštila je danas SSP.

Sud je naložio i uredniku Informativnog programa te televizije Goranu Gmitriću da bez odlaganja i komentara u okviru emisije “Nacionalni dnevnik” pročita presudu kojom je utvrdjeno da je Mitrović u svom otvorenom pismu iznosio neistine na račun Djilasa.

“Iako je bilo potrebno tri godine da se utvrdi da Mitrović laže, iako je iznos odštete smešan važno je da sudovi u Srbiji potvrde da Pink nije televizija već fabrika mržnje koja po naređenju iz Vučićevog kabinete vređa, maltretira i ugrožava bezbednost svakog čoveka koji se suprotstavi ovom režimu”, piše u saopštenju SSP.

SSP je ocenio da će Srbija biti slobodna zemlja kada prestanu obračuni sa ljudima koji drugačije misle i kada prestanu da se zloupotrebljavaju nacionalne frekvencije za obračun sa političkim protivnicima.

“U takvoj Srbiji neće biti medija kao što je Pink”, dodaje se u saopštenju.

(Beta)

Foto: Printscreen/YT

Trending

Igor Vuković: Nestvaran potez gradske vlasti u Pančevu

0
„U jeku velike zdravstvene i ekonomske krize u kojoj se nalazi čitava Srbija, nestvarna vest dolazi iz Pančeva. Gradska uprava grada Pančeva donela je...

Reklama

- Reklamni prostor -