-1 C
Belgrade
02. 12. 2020.

Dveri: Sud doneo treću presudu u korist Boška Obradovića protiv Informera

Srpski pokret Dveri saopštio je da je Viši sud u Beogradu doneo presudu, kojom je po treći put kaznio vlasnika dnevnog lista “Informer” Dragana J. Vučićevića sa 160.000 dinara zbirno, za povredu časti i ugleda predsednika Dveri Boška Obradovića usled objavljivanja neistinitih informacija.

Kako se navodi, to je treća sudska presuda u korist Obradovića protiv “Informera”, koji je već pravosnažno kažnjen zato što je Obradovića nazivao “fašistom, trgovcem belim robljem, izdajnikom Kosova i slugom NATO”.

“Ovoga puta radi se o članku u štampanom i elektronskom izdanju Informera od 5. decembra 2018. godine pod naslovom ‘Đilas i Boško hoće krv – dok Šiptari prete ratom, opozicija sprema haos u Srbiji’ i podnaslovom ‘Boško Obradović juče se u Skupštini pojavio u žutom prsluku i najavio krvavavo nasilje na ulicama’ “, navodi se u saopštenju Dveri.

Kako se dodaje, tuženi vlasnik lista Informer Vučićević se obavezuje da objavi ovu presudu o svom trošku, bez komentara i odlaganja, najkasnije u drugom narednom broju novina od pravosnažnosti presude.

U presudi se, prema saopštenju Dveri, navodi da su “na taj narušeni ugled i čast tužioca, imajući u vidu da su neistinite tvrdnje mogle proizvesti samo negativan stav najšire javnosti o ličnim i moralnim kvalitetima istog. To kod čitaoca može izazvati prezir, osudu i pogrešnu sliku o tužiocu, koji je predsednik stranke koja se zalaže za zaštitu ustavnog poretka Srbije, posebno na Kosovu i Metohiji”.

“Činjenica da se tužilac tih dana pojavljivao u žutom prsluku ne vodi automatski zaključku da je tužilac time pozvao na krvave nerede kao u Parizu… Ne može se zaključiti da je izražavanje tuženih kroz objavljeni članak imalo za cilj obaveštavanje javnosti i da je doprinosilo raspravi u demokratskom duhu. To je vodilo stvaranju određene slike o tužiocu u javnosti, koja povređuje njegovu čast i ugled”, navodi se u presudi.

Obradović je povodom presude izjavio da sudske presude iz dana u dan pokazuju “kolike su bile razmere laži i kleveta protiv lidera opozicije u režimskim medijima”.

On je dodao da svaka takva presuda znači veliku moralnu i političku satisfakciju, ali da to posle nekoliko godina ne može da umanji štetni medijski efekat, jer “svakako neće biti objavljeno na naslovnoj strani kao ono što je bilo razlog za tužbu”.

“Smatram da režimski mediji neće prestati sa ovakvim negativnim kampanjama protiv svakoga ko drugačije misli od aktuelne vlasti, jer je finansijska kazna mala i oni su je unapred ukalkulisali u svoj godišnji budžet. Oni sve ovo rade po nalogu vladajućeg režima, od koga dobijaju i ogromne subvencije od narodnih para iz državnog budžeta”, ocenio je Obradović.

Izvor:N1

Trending

Igor Vuković: Nestvaran potez gradske vlasti u Pančevu

0
„U jeku velike zdravstvene i ekonomske krize u kojoj se nalazi čitava Srbija, nestvarna vest dolazi iz Pančeva. Gradska uprava grada Pančeva donela je...

Reklama

- Reklamni prostor -