1.1 C
Belgrade
20. 01. 2021.

SBB: Kako je Telekom došao do podataka naših korisnika

SBB kompanija zahteva od nadležnih institucija da utvrde da li je kompanija Telekom Srbija pribavila podatke o SBB korisnicima koji predstavljaju poslovnu tajnu i da li su protivno svim zakonima i dobrim poslovnim običajima, odlučili da ih zloupotrebe u svoju korist, navodi se u saopštenju kompanije.

Saopštenje prenosimo u celosti:

“Prema svedočenjima građana koji su nam se obratili, lica koja se predstavljaju kao službenici Telekoma i njihove kompanije Supernova, već nekoliko meseci intezivno pozivaju korisnike SBB kompanije u različitim gradovima sa preciznim informacijama o trajanju njihovog ugovora i o paketima koje koriste, nudeći im opcije prelaska na MTS mrežu.

SBB sve podatke o svojim korisnicima tretira kao poslovnu tajnu i čuva ih u skladu sa međunarodnim standardima, tako da podaci ni na koji način nisu mogli biti legalno pribavljeni.

Pozivamo Poverenika za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti, da izvrši nadzor nad kompanijom Telekom Srbija, njenim povezanim licima (Moja Supernova) i njihovim agentima, kako bi se utvrdilo na koji način su podaci o SBB korisnicima došli u posed lica koja nude MTS usluge, a naročito da utvrdi da li je njihovim delovanjem došlo do zaključenja ugovora između kompanije MTS sa korisnicima kojima su nuđene usluge, te da nakon sprovedenog postupka izrekne mere koje su mu na raspolaganju.

Ukoliko se zaista pokaže da Telekom Srbija stoji iza ovakvih postupaka, to bi bio do sada nezapamćeni slučaj zloupotrebe podataka korisnika i moguće industrijske špijunaže, a što bi sve predstavljalo još jedan pokazatelj da Telekom Srbija u svom poslovanju ne bira ni način, ni sredstva, uključujući i otvoreno kršenje zakona i dobrih poslovnih običaja, samo da bi direktno naudio SBB-u.

Telekom već duži period zloupotrebljava poziciju potpune podrške koju im pruža vladajuća Srpska napredna stranka i njeni funkcioneri, vršeći kontinuirani pritisak na SBB korisnike.

Mediji su već izveštavali da se u pojedinim državnim preduzećima i lokalnim samoupravama zaposleni nagovaraju da pređu na državnog operatera i prekinu ugovore sa SBB kompanijom. Paralelno sa ovim akcijama zastrašivanja korisnika da pređu na MTS, vlast već dugo onemogućava i zaustavlja razvoj SBB kompanije po čitavoj Srbiji, zabranjujući postavljanje mreže u pojedinim mestima i gradovima.

SBB poziva sve korisnike koji trpe pritiske da promene operatora da nam se obrate, jer ćemo upotrebiti sva raspoloživa pravna sredstva da zaštitimo njihovo pravo na zaštitu ličnih podataka i pravo da slobodno biraju operatora koji će im pružati usluge.

SBB kompanija će istražnim i pravosudnim organima dostaviti sve dokaze koji ukazuju na kršenje zakona od strane kompanije Telekom Srbija, a istovremeno ćemo o pritiscima na SBB obavestiti i nadležne organe u Evropskoj Uniji”.

Izvor:Nova.rs

Reklama

Trending

TATJANA JOVIĆ: Svakodnevica odrasle osobe sa intelektualnim teškoćama

1
Slobodno vreme predstavlja jedan složen koncept o kome se sve više govori danas. Kvalitet provođenja slobodnog vremena, još od najranije uzrasta, je važan činilac...
- Reklamni prostor -