4.6 C
Belgrade
22. 10. 2020.

POTPISAN UGOVOR ZA FRUŠKOGORSKI KORIDOR Vučić: Za sat vremena od Loznice do Novog Sada do marta 2024.

Komercijalni ugovor o projektovanju i izgradnji Fruškogorskog koridora, od Novog Sada do Rume potpisali su danas ministarka građevinarstva i infrastrukture Zorana Mihajlović i Džang Sjao Jen, direktor kompanije CRBC China Road and Bridge Corporation. Ugovor je vredan 606 miliona evra.

“To je važno za Novosađane, ali i za ljude mnogih drugih okruga kojima će skratiti put i ka zapadnim zemljama i zapadu Srbije i omogućiti lakši put do Fruške Gore”, rekao je predsednik Srbije Aleksandar Vučić.

On je dodao da će se za sat vremena stizati od Loznice do Novog Sada.

“Fruškogorski koridor će biti otvoren za saobraćaj do 15. marta 2024. godine, to su rekordni rokovi”, rekao je Vučić.

Vučić je rekao i da ako budemo radili brzu prugu Beograd-Niš, za brzine od 200 km na sat, to bi bilo ulaganje od preko 2 milijarde evra.

“Mislim da su ovo velike stvari koje radimo, ovo je život, to je Srbija 2025. To je ono na čemu zasnivamo budućnost Srbije”, ocenio je Vučić.

“CRBC će se truditi da u ugovorenom roku i kvalitetu završi projekat. CRBC je prva kineska kompanija koja je došla na tržište Srbije i voljni smo da radimo još više sa domaćim kompanijama, tako da želimo da poboljšamo i našu kompaniju, ali time i lokalne srpske kompanije. Nadam se da će još više kineskih kompanija doći u Srbiju, da ovde radi”, rekao je direktor CRBC Džang Sjao Jen.

Fruškogorski koridor će zvanično biti brza saobraćajnica od Rume do Novog Sada u dužini od 47,7 kilometara, koja će spojiti autoputeve ka Šidu i Subotici.

Fruškorogski koridor će imati četiri kolovozne trake širine po 3,5 metra, ali neće imati zaustavne trake, zbog čega se neće voditi kao klasičan autoput već kao brza saobraćajnica.

Koridor će povezati tri opštine: Novi Sad, Irig i Rumu, a rešiće i problem prolaska teretnih vozila preko Fruške gore i kroz Irig. U okviru brze saobraćajnice biće izgrađen i tunel kroz Frušku goru od 3,5 kilometara, koji će biti najduži tunel u Srbiji.

Njegova izgradnja je važna, jer se on nadovezuje na pravac Ruma – Šabac – Loznica.

Izvor: Blic

Foto: Facebook/Aleksandar Vučić

Trending

ČEDOMIR ANTIĆ ZA JUTARNJE VESTI: Đukanovićeva vladavina je nažalost bila uzor...

0
Istoričar i predsednik Naprednog kluba Čedomir Antić u intervuju za Jutarnje vesti o ključnim problemima u Srbiji i Crnoj Gori, rešenju kosovskog pitanja, ekstremnim...
- Reklamni prostor -